STUDETEN 2010

♥det var en helt nice dag :D
var ledig idag =)
när jag vaknade så sminkade jag mig o packade,
sen åkte jag och mamma till kalmar där träffade jag tessiiie...
sen gick vi till henns skola för hon skulle ha samtal och sen väntade jag på Tessiiie sen när hon var klar så möte vi janna och nån till där efter så gick till matsalen och åt mat. Sen gick vi till stan och köpe blommor till Emilia som tog studenten idag :D Så åkte vi till Emilia för hon skulle ha student skiva.... tror jag det var, och sen så sjöng Martin och en till efter det så åt vi tårta, det var jätte roligt idag :D <3


bilder från studenten kommer kanske imon :D <3












puss på er ♥





leav a comment

Kommentera här:

vad heter du? anonym är inget namn!
kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress/MSN (bara petra som ser)

har du en blogg eller hemsida?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0