SPORTLOV :) <3

Heyy!!!
Detta har varit världens bästa lov någonsin det lovar jag :D
på Ferdan så åkte jag till min kontaktfamilj och var där tills månda...
sen när jag kom hem på måndan så åkte jag till Växjö och var där hela veckan :D.
jag lämnat och hämtat Hanna på dagis varje dag...det har varit as nice <3
På lördan firade vi Hanna för hon har fyllt 4år :P 
sen på lördan åkte vi till Åseda..
och stannade där tills Sönda....
på söndan åkte vi hem till nybro med bussen :D
så detta har varit nice på lovet <3


Jah


Hanna <3


Sandra <3


Jah & Sandra



Glöm inte att kolla hennes blogg
http://ssandrafoors.blogg.se/

puss på er ♥


leav a comment

Kommentera här:

vad heter du? anonym är inget namn!
kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress/MSN (bara petra som ser)

har du en blogg eller hemsida?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0