HELG 28/5-10

Heeeej =)

jag har inte gjort så mkt igår åkte jag till hagby...
sen åkte jag och tessiiie till torsås,
så var jag med Rasmus det var en helt underbar dag igår =)


Idag när jag vaknade så kollade jag på tv och åt frukost sen
åkte jag och Björn o lämnade en buss.... och sendan åkte vi hem
sen satte jag mig vid datan och så har jag inte gjort så mkt..
ska kanske till Torsås och vara med Rasmus<3 ♥

och imon vet jag inte vad jag ska göra får se om det blir
Torsås då med  men ha det så bra så länge
pusshej <3


















GLÖM INTE ATT KOLLA HENNES BLOGG

http://ssandrafoors.blogg.se/    


puss på er ♥



leav a comment

Kommentera här:

vad heter du? anonym är inget namn!
kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress/MSN (bara petra som ser)

har du en blogg eller hemsida?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0